Käytiin siskontytön synttäreillä ja mä sain matkalla aika paljon aikaan :) joten täältä pesee vihdoinkin kuvia... (kamera tosin jäi matkasta joten kännykuvat kelvatkoon...)

 

Edellisen postauksen pipo näytti ekan pesun jälkeen tältä... eli ei vielä miltään.

 

Toisen pesun jälkeen tältä eli ehkä jo vähän paremmalta mutta yhäkin ehkä liian isolta 7-vuotiaalle kun oli niin väljä. pitkään pohdin pesenkö vielä kerran, ja päätin pestä ja hyvä niin sillä...

Kolmas pesu ja kirjailu teki siitä täyrellisen ainaki mun mielestä ja...

vissiin pipon kantajankin. näitä pitää vissiin tehdä lisää :)

 

Tässä viime vuotinen pipo... noinkohan tästä tulle mulle traditio... oiski sit hyvä tietää etukäteen minkä värinen talvipuku tyttösellä on että tietäis jo varailla lankoja ;)

Miun tyttönen ihastui vanhaan pipoon.

Tadaaaaaaa! tässä se on! kummitytön synttäri-joululahja! valmis!

edestä...

 

takaa...

 

..ja toisinpäin :) ja näitä mä varmaan kans teen vielä lisäää...

Vielä räpsäisin pari kuvaa säärystymistä jotka tulivat kans samalla reissulla valmiiksi, ovat pitkään pyörineet työlaukun pohjalla. Saas kattoo kelle nää käy, mulle olivat liian pienet. Luultavasti nää löytyy jonkun maaliskuun synttärisankarin paketista ehkä meiän Minjan . Maaliskuun synttäritohinat onkin jo kohat hyvässä vauhdissa.

 

Ja sit kattokaa mitä löytyi mummilan varaston lelupussista mikä idea!

pahottelen kuvan huonoa laatua (kännykä kuva) mutta tää on siis johonkin nelikanttiseen muovipulloon tai astiaan tehty nuken sänky.