Tulihan ne hellesäät kun mä aloin ommella ittelle ja tytöille kesävaatteita :) Oli kovin tuottelias mummolareissu kun sain pari ikuisuus neuleprojektia valmiiksi ja lisäksi vielä ompelukärpäsen pureman. Harmi vaan kun kaikista ei oo vielä kuvaa :(

Ompeluksia

Ensin syntyi oma tunika, pitkään kaapissa lojuneesta kangaspalasta josta piti ensin tulla pirpanalle vaippoja ja sitten pimulle yökkäri ja sitten mulle paita ja toppi... No nyt siitä tuli mulle ja pirpanalle "paitamekot".

 

Pirpanalle piti tehdä oma kun kävi mummon kaa monta kertaa moikkaamassa mua kun ompelin, ja silitteli kangasta "minun paita, miiinun paita!

Ja kun yksi lapsista saa uuden vaatteen niin pitihän sitä muillekin samalla paidan kaavalla syntyi vielä kaksi ranta-aiheista paitaa, ja yksi toppi. *Kuva tulossa*

Neulomuksia

Ikuisuusprojekti 1. oli edellisen postauksen pinwheel

ikuisuusprojekti 2. jonka piti olla ihan helppo ja nopsa... siskolle Metsänneito bolero mutta kun mä sairastin silmää ja tää jäi kesken ja sitten loppui lanka ja...  ja näistä kuvat tulossa.... joskus...